Episode beskrivelse
Mange virksomheder vil gerne have succes med Influencer Marketing, men hvordan lykkes man rent faktisk med at lave effektfulde kampagner med et medie, der udgøres af mennesker, hvor ord som tillid og kontroltab går hånd i hånd? Dette har vi diskuteret med nogle af Danmarks største influencere; bage- og livstils-influencer Annemette Voss og beauty-influencer Camilla Frederikke der kommer fra to helt forskellige sider af influencer-branchen. Med udgangspunkt i værtens nye bog ”Giv dit brand en personlig stemme – effektfulde kampagner med strategisk brug af influencermarketing”, der dykker ned i, hvordan man laver effektfulde influencerkampagner, drøfter vi spørgsmål som: Hvad sætter influencere pris på i samarbejdet med virksomheder og hvad anser influencerne som de største udfordringer? Hvad er DO’s og DONT’s i jagten på den vellykkede influencerkampagne? Hvordan påvirkede SmileBright Skandalen influencer-branchen? Og hvordan kan både influencere og virksomheder bidrage til at professionalisere Influencer Ma